A székesfehérvári roadshow-t követően Tóth István Zoltán, az MTVA kommunikációs igazgatója azt mondta, mivel a közmédia új arculati elemei többet jelentenek, mint egy-egy logó, ezért ezeket szeretnénk közelebb vinni az emberekhez. Az úgynevezett land art elemekből készült egy-egy szobor, amelyek kivihetők a természetbe, vagy adott esetben egy-egy városban is bemutathatók. A kihelyezett szoborelemek közelében a látogatóknak portréfotózási lehetőséget biztosít az MTVA stábja, amelynek lényege, hogy a közösséget is bevonják az arculatépítésbe. A saját fejlesztésű alkalmazás segítségével az elkészült fotók az M1 műsorán láthatók, így bárki tagjává válhat a közösségnek.
A rádiós és televíziós csatornák, illetve az MTI, valamint a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) egyaránt új logót kapott az olimpia kezdetére, amelyeket Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója mutatott be július 24-én Budapesten. Emlékeztetett arra, hogy az öt nagy szervezet, vagyis az MTVA, a Magyar Távirati Iroda (MTI), a Magyar Televízió (MTV), a Duna TV és a Magyar Rádió integrálásával Magyarország legnagyobb médiaportfoliója jött létre.
A Vida Zoltán vezette csapat által tervezett egységes arculat alapmotívumait a tűz, a víz, a levegő és a föld jelképrendszere adja, mindegyik alapja a kör. A közmédia a képek mögött egy filozófiát és egy értékválasztást is képviselni kíván. A képi elrendezés az aranymetszés ősi arányrendszere alapján készült, a teret a Leonardo által ábrázolt vitruviusi arányok szervezik, de a tervező a természetet is segítségül hívta akkor, amikor a Fibonacci-számok alapján rendezte be a képeket.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!