Mit néznek a gyerkőcök?

Melyik a három legkárosabb médiatartalom? címmel indított online közvélemény-kutatást augusztusban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.

LR
2013. 08. 16. 10:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az online kérdőív segítségével azt kívánják felmérni, hogy hány éves korban kezdenek el a gyermekek tévézni és mennyi időt töltenek el a készülék előtt. Arra is választ keresnek, hogy a szülők mi alapján döntik el, milyen műsorokat nézhet a gyermekük, és megítélésük szerint túl sokat tévéznek-e, illetve árt-e a felügyelet nélküli tévézés. A kérdőív kitér arra is, hogy a tévézés hatásairól miként vélekednek a szülők, illetve arra, hogy mely médiatartalmakat tartják a leginkább károsnak a gyermekekre nézve. A kutatás állásfoglalásra kéri a résztvevőket abban is, hogy támogatnának-e egy olyan új médiaszabályozási elemet, amely a háromévesnél fiatalabb gyerekek érdekeit védené, illetve elfogadnák-e a káros médiatartalmak típusának megjelölését. A kutatás célja, hogy vizsgálja a médiafogyasztási attitűdöket, és fokozza a tudatosságot az olyan, gyermekeket érintő problémás médiatartalmakkal kapcsolatban, mint az erőszak, a trágárság vagy a félelemkeltés.

A kérdőívet a médiatanács blogján lehet kitölteni, amely csupán öt percet vesz igénybe. Azok segítségét várja a médiahatóság, akik 16 évnél fiatalabb gyermeket nevelnek, vagy velük egy háztartásban élnek.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.