A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0
HUNMagyarország
09:00Sportlövészet10m légpuska
HUNMagyarország
11:00KézilabdaMagyarország-Egyiptom
HUNEszter Muhari
11:15VívásJunyao Tang-Eszter Muhari
HUNMagyarország
12:20ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNMagyarország
12:26ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNSzatmári András
13:20VívásBolade Apithy-Andras Szatmari
HUNSzilágyi Áron
13:45VívásFares Arfa-Aron Szilagyi
HUNGémesi Csanád
13:45VívásCsanad Gemesi-Eli Dershwitz
NyílNyíl

A pizsamák voltak a legkelendőbbek a karantén alatt

A kijárási korlátozás idején a magyarok 66 százaléka vásárolt ruházati, illetve divatterméket online – egyebek között ez derült ki egy kutatásból. A legkeresettebbek a pizsamák és hálóruhák voltak.

Forrás: MTI2020. 07. 14. 20:06
Forrás: pexels.com
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Glami – MTI-nek küldött keddi közleménye szerint – több mint 250 ismert divatwebáruház kínálatát egy online platformon összesítő keresőoldal. Az internetes adatfelvételen és értékesítési statisztikákon alapuló, a divatpiac helyzetét vizsgáló legfrissebb reprezentatív kutatásukban ötezer magyar felhasználó vett részt, május 1. és 4. között.

A választ adók 26 százaléka új webáruházakat fedezett fel a járvány alatt és az online vásárlás megtapasztalt előnyeinek köszönhetően a jövőben többet tervez vásárolni az interneten.

A karantén alatt a legkeresettebb divattermékek a pizsamák és hálóruhák voltak: a termékkör eladása 81 százalékkal nőtt, míg a papucsokból 71 százalékkal többet adtak el.

A magyar vásárlók 7 százaléka azért rendelt, hogy ezzel is támogassa a helyi márkákat és vállalkozókat ezekben a nehéz időkben.

A kutatásból az is kiderült: Magyarországon 10-ből 8 ember érdeklődik a fenntartható divat iránt, 60 százalékuk hajlandó lenne többet költeni egy fenntartható termékre. A válaszadók fele extra költséget is fizetne az újrahasznosított csomagolásért – közölték.

A megkérdezettek fele nagyjából ugyanolyan értékben vásárolt divattermékeket az interneten, mint a koronavírus előtti hónapban, a választ adók 29 százaléka szüneteltette a vásárlást. A magyarok 19 százaléka pedig többet rendelt online, mint a korlátozásokat megelőzően.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.