A Google leányvállalat 30 tartalomszolgáltatóval dolgozik együtt, például a Sesame Street konszernnel, vagy az Ultimate Fighting szervezőivel. A tartalomszolgáltatók maguk dönthetnek a díjak mértékéről, illetve a reklámok megjelenítéséről. A YouTube már korábban is tervezte fizetős szolgáltatások indítását. Richard Greenfield, a BTIG médiaelemzője szerint a közeli jövőben az ilyen és hasonló ajánlatok komoly konkurenciát jelenthetnek a kábelszolgáltatóknak.
Ódor Tamás
GlobalFX.hu
Fizetős szolgáltatásokat indít a YouTube
Az online videómegosztó portál, a YouTube csütörtök óta fizetős szolgáltatást indított, ami főként a fizetős tévéadóknak jelenthet konkurenciát.
2013. 05. 10. 13:21
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!