Az elemzők korábban csak 9 százalékos növekedésre számítottak. A november végén befejeződött negyedik üzleti negyedévben is sikerült túllőni az előre jelzett mutatókon a svéd divatláncnak. A forgalom mértéke elérte a 4,6 milliárd eurót (42,6 milliárd svéd korona), jelentette be a H&M. Az előző évi hasonló időszakhoz viszonyítva ez 16,7 százalékos növekedésnek felel meg. A H&M spanyol riválisa, a többek között a Zara láncot is üzemeltető Inditex is jobban startolt a téli szezonban. Az adatok közzétételét követően a H&M részvényei első reakcióként 0,7 százalékkal emelkedtek.
Ódor Tamás
GlobalFX.hu – Vagyonkezelés felsőfokon

Strandra indultak, de sosem tértek haza – ma is fájó seb, ami a Mosoni-Dunánál történt