Az elemzők korábban csak 9 százalékos növekedésre számítottak. A november végén befejeződött negyedik üzleti negyedévben is sikerült túllőni az előre jelzett mutatókon a svéd divatláncnak. A forgalom mértéke elérte a 4,6 milliárd eurót (42,6 milliárd svéd korona), jelentette be a H&M. Az előző évi hasonló időszakhoz viszonyítva ez 16,7 százalékos növekedésnek felel meg. A H&M spanyol riválisa, a többek között a Zara láncot is üzemeltető Inditex is jobban startolt a téli szezonban. Az adatok közzétételét követően a H&M részvényei első reakcióként 0,7 százalékkal emelkedtek.
Ódor Tamás
GlobalFX.hu – Vagyonkezelés felsőfokon
10 százalékkal nőtt novemberben a H&M forgalma
A H&M (Hennes & Mauritz) divatáruházlánc forgalma novemberben 10 százalékkal növekedett.
2014. 12. 15. 19:10
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!