A Ferencváros a 2023/24-es idényben egymás után hatodik alkalommal lett magyar bajnok, amire korábban még nem volt példa a klub történetében. A csapat a Magyar Kupa döntőjét elveszítette a Paks ellen, míg a nemzetközi porondon a feröeri KÍ Klaksvík elleni kínos búcsú és Sztanyiszlav Csercseszov menesztése után végül ismét megélte a kupatavaszt, az Európa-konferencialigában csak a későbbi győztes Olimpiakosz állította meg. Akkor már Dejan Sztankovics volt a vezetőedző, aki azonban szintén távozott még az idény vége előtt. A Ferencváros kérdőív segítségével méri fel, hogyan élték meg szurkolói ezt az idényt, s a klub arra is kíváncsi, hogy a drukkerek miként fogadnák olyan szponzorok érkezését, mint a Huawei, a Gazprom vagy a Shell.
A Ferencváros kérdőíve először sportszakmai kérdéseket feszeget, s felteszi a jogos kérdést, hogy a KÍ Klaksvík elleni búcsút feledtette-e az Ekl-szereplés. Sztanyiszlav Csercseszov távozásáról és Dejan Sztankovics stábjának munkájáról is szól kérdés, a fradisták körében köztudottan népszerű Máté Csaba viszont nem kerül szóba.
Melyik cég lesz a Ferencváros új szponzora?
Talán ezeknél is érdekesebb, hogy a szponzori háttér megítéléséről is puhatolózik a Ferencváros. Áprilisban kiszivárgott, hogy a magyar klub vélhetően az orosz Gazprommal köt megállapodást. Erre az értesülésre az FTC eddig nem reagált, a kérdőívben viszont konkrétan rákérdez arra a szurkolóknál, hogy milyen lenne ennek a kapcsolatnak a fogadtatása.