A Magyar Kupa történetében még sohasem voltak ennyien kíváncsiak a döntőre, mint idén a Ferencváros és a Paks meccsén. A megfogalmazás furcsának tűnik, de így igaz: anno, a Népstadionban több meccsen gyűltek össze akár 90 ezren is, de a Magyar Kupa döntője a magyar futball aranykorában sem vonzott annyi nézőt, mint idén.
A Mol 2020 óta támogatja a Magyar Kupát, az örömteli hírt ezért jelentette be az egyik legnagyobb magyar cég.
– A Mol azzal a céllal állt a labdarúgó Magyar Kupa mögé, hogy emelje a száztizenegy éves sorozat presztízsét, arcot és önálló identitást adjon a kupasorozatnak. Az elmúlt évek tapasztalata alapján nyugodtan kijelenthetjük, hogy az MLSZ-szel való együttműködésünk abszolút sikeresnek mondható. Az elmúlt évek közös építkezésének köszönhetően a mai napon rekordnézőszámot értünk el, ami kiemelten fontos a magyar labdarúgásnak, pozitív visszajelzés a Molnak, de mindenekelőtt hatalmas elismerés a kupasorozatnak. Ezúton is szeretném megköszönni a szurkolók töretlen lelkesedését, és biztos vagyok benne, hogy egy színvonalas mérkőzésen fog eldőlni, ki lesz a Mol Magyar Kupa 2024-es győztese – mondta Pantl Péter, a Mol-csoport kommunikációs igazgatója.