A Pew intézet az Egyesült Államokban elvégzett telefonos felmérés, illetve 2010 novemberétől a portál adatai alapján arra a következtetésre jutott, hogy a Mark Zuckerberg által alapított Facebook a tőzsdére való bevezetés után is hosszabb távon is népszerű maradhat. A tőzsdére vitel előtt az egyik fő aggodalom az úgynevezett Facebook-fáradtság volt, a Pew kutatói szerint az aggodalom azonban vélhetőleg megalapozatlan.
Minél régebben használja valaki a Facebookot, annál gyakrabban nyomja meg a „tetszik” gombot, kommentálja a barátok által feltett tartalmakat, tesz fel meghívókat és tageli (címkézi) a barátait a fényképeken a jelentés szerint. A felmérésből az is kiderül, hogy minél több Facebook-barátja van valakinek, annál aktívabban vesz részt a közösségi háló életében. A Facebook felhasználói átlagosan 156 569 másik felhasználót érhetnek el a barátok barátain keresztül.
A felmérést 2255 amerikai felnőtt telefonos megkérdezésével 2010 novemberében végezték. A válaszadókat megkérdezték a facebookos tevékenységükről, és 269 résztvevőnek a facebookos adatait is áttanulmányozták.
A Facebook saját közlése szerint a közösségi portálnak jelenleg 845 millió felhasználója van.