Ilyenek a facebookosok

Nem fáradnak bele a Facebookba azok, akik régóta – 2004-es megalapítása óta – felhasználói a közösségi portálnak.

LM
2012. 02. 03. 18:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Pew intézet az Egyesült Államokban elvégzett telefonos felmérés, illetve 2010 novemberétől a portál adatai alapján arra a következtetésre jutott, hogy a Mark Zuckerberg által alapított Facebook a tőzsdére való bevezetés után is hosszabb távon is népszerű maradhat. A tőzsdére vitel előtt az egyik fő aggodalom az úgynevezett Facebook-fáradtság volt, a Pew kutatói szerint az aggodalom azonban vélhetőleg megalapozatlan.

Minél régebben használja valaki a Facebookot, annál gyakrabban nyomja meg a „tetszik” gombot, kommentálja a barátok által feltett tartalmakat, tesz fel meghívókat és tageli (címkézi) a barátait a fényképeken a jelentés szerint. A felmérésből az is kiderül, hogy minél több Facebook-barátja van valakinek, annál aktívabban vesz részt a közösségi háló életében. A Facebook felhasználói átlagosan 156 569 másik felhasználót érhetnek el a barátok barátain keresztül.

A felmérést 2255 amerikai felnőtt telefonos megkérdezésével 2010 novemberében végezték. A válaszadókat megkérdezték a facebookos tevékenységükről, és 269 résztvevőnek a facebookos adatait is áttanulmányozták.

A Facebook saját közlése szerint a közösségi portálnak jelenleg 845 millió felhasználója van.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.