Az internetezők háromnegyede vásárol a világhálón

Az internetező felnőttek háromnegyede már vásárolt a világhálón. A magyar online vásárló főként telekommunikációs eszközöket rendel a webshopokból.

2013. 06. 19. 14:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A GfK Hungária Digital Connected Consumer tanulmányának legfrissebb adatai szerint a világhálót használó 18-49 éves lakosság körében 76 százalék használta már vásárlásra valamelyik online platformot, 28 százalék havonta vásárol az interneten, míg minden ötödik vásárló havi rendszerességgel intéz így beszerzést.

A telekommunikációs eszközök és kiegészítők kategóriájában a legnagyobb az összes vásárlásból az online megrendelések aránya. Az ilyen termékeket rendelők 48 százaléka inkább az interneten keresztül intézi a beszerzést, mint valamelyik kereskedésben. Ennek hátterében részben a mobilszolgáltatók online közösségre kialakított speciális ajánlatai, akciói állnak.

A színház-, mozi- és koncertjegyek 41 százalékát értékesítik a világhálón, s a biztosítások 41 százalékát is online kötik. A könyvvásárlások 40 százaléka csakúgy, mint az üdülés, nyaralás rendelése is a neten zajlik.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.