A Variety hosszas, közepesen érdekes portrécikket közölt a 75 éves Streisanddal. Nem mintha bármi érdemleges történt volna vele mostanában; így arról beszél, hogy Hollywood mindig is „fiúklub” volt, és őt (illetve filmjeit) női mivolta miatt folyamatosan elnyomták a díjátadókon (de azért a cikk nyitóképén megannyi Oscar-, Golden Globe- és Grammy-díja között pózol malibui villájában). Az írás nem is keltett volna különösebb feltűnést, ha a sztár nem említi meg mellékesen, hogy három kutyája közül kettőt is klónoztatott.
Jelenleg három coton de tuléar fajtájú kutyája van. Ez szülőhazáját, Madagaszkárt kivéve meglehetősen ismeretlen fajta (így tökéletes egy különlegességek iránt fogékony celebritás számára). Leginkább a bichonra hasonlít, harminc centi magas, nevét pedig a Toliara nevű madagaszkári városról, illetve fehér színű, gyapotszerű szőréről kapta. Alig nyom négy-öt kilót, így Streisand könnyedén felkaphatja sétáltatás közben, ha csúnya nagy kutyák jönnek szembe. De nem is ez az érdekes, hanem az, hogy a három eb közül kettőnek a génállománya tökéletesen megegyezik (ha az életük során összeszedett mutációkat nem vesszük figyelembe). Nem egypetéjű ikrek, hanem klónok. Streisand tavaly, 14 éves korában elpusztult Samantha nevű kutyáját klónoztatta, annak szájnyálkahártyájából, illetve gyomorfalából vettek testi sejteket, és ezekből állították elő a másolatokat.
Ha Streisand arra számított, hogy a klónok minden tekintetben (nemcsak kinézetükben, de viselkedésükben is) megegyeznek majd az általuk soha nem látott (és egyedüli) szülőjüknek tekinthető Samanthával, akkor csalatkoznia kell. „Különböző személyiségük van. Arra várok, hogy idősebbek legyenek, és kiderüljön, vajon örökölték-e Samantha barna szemét és komolyságát” – nyilatkozta a Varietynek. Nos, a szemszín valószínűleg be fog jönni, a többi pedig bizonyára nem. Egyébként az énekesnő harmadik jelenlegi kutyája (Miss Fanny) ugyancsak rokona a többinek, hiszen Samantha távoli unokatestvére. Fanny anyukája pedig a hasonló kiejtésű Funny Girl névre hallgatott, amely Streisand első filmsikerének a címe.