Bayern München: rekordadatokkal új szférák felé

A Bayern München péntek esti közgyűlése előtt kiszivárgott, hogy rekordforgalmat bonyolított a klub a 2013–2014-es üzleti évben.

Deák Zsigmond
2014. 11. 28. 13:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A bajor sztárgárda forgalma 22 százalékkal, 528 millió euróra növekedett, s először lépte túl a félmilliárdos határt. S ha azt nézzük, hogy a tervezettnél tizenhat évvel korábban sikerült kifizetni az Allianz Arena költségeit, akkor igazat adhatunk Karl-Heinz Rummenigge klubelnöknek, aki még magasabbra, új szférákba vezetné a Bayernt.

„A jövőben többletünk keletkezhet, amiből két irányba tudnánk invesztálni: egyrészt folyamatosan fejlesztenénk tovább az arénánkat, például megnövelnénk a befogadóképességét, másrészt természetesen a csapatra fordítanánk. Évről évre ápolni és gondozni kell a gárda minőségét” – nyilatkozta az egykori kiváló futballistából lett elöljáró a Bild című lapnak.

Karl-Heinz Rummenigge mondandójához még egy fontos tényt fűzött hozzá: „Jelenleg mi vagyunk az egyetlen klub Európában, amely önmagát finanszírozza, profitot termel és ráadásul sikeres is. Nem lehet más a célunk, mint hogy minden idényben reális esélyünk legyen a Bajnokok Ligája megnyerésére.” S ez nem is hagymázas álom, ha a Bayern így túlszárnyalja korábbi gazdasági adatait.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.