Huszonnégymillió forintot kellett leszurkolniuk azoknak a vállalatoknak, amelyek továbbra is részt kívánnak venni a Dunaferr Dunai Vasmű Rt. privatizációs pályázatán. Eddig kilencen fizették ki azt a hatmillió forintot, amiért megkapták a pályázati dokumentációs csomagot. Kálmán András, Dunaújváros polgármestere lapunknak korábban úgy nyilatkozott: néhány potenciális vevőjelölttel egyeztető tárgyalásokat folytatott, melyek során meggyőződött arról, hogy nem a gyár bezárásában, hanem annak hosszú távú működtetésében érdekeltek. Szakértők számításai szerint – fogalmazott Kálmán András – az új befektetőnek 800 millió és egymilliárd dollár közötti összeget kell beinvesztálnia a gyárba a környezetvédelmi előírások végrehajtási költségein felül.
Dorkota Lajos, Dunaújváros fideszes országgyűlési képviselője aláhúzta: néhány nappal ezelőtt nyilatkozat aláírásával csatlakoztak a Dunaferr Vasas Szakszervezeti Szövetség álláspontjához a vasasszakszervezet észak-dunántúli régiójának vezetői is. A szakszervezeti vezetők kinyilvánították: egyetértenek azzal, hogy amennyiben az alapvető követeléseiket figyelmen kívül hagyják, úgy a dunaújvárosi vasasok céljaik elérése érdekében készek a nyomásgyakorlás törvényes kereteken belüli alkalmazására. Lapunk úgy értesült, hogy a kilenc érdeklődő között van a Voestalpine Stahl GmbH, a ThyssenKrupp, az Eurosteel, a brit–indiai LNM Holding, a Szeversztal, a Donbassz és a U.S. Steel. Demján Sándor viszont nem kívánta kommentálni azt a lapértesülést, miszerint a Dunaferr Rt. megvételére készülő vevőjelöltek között lenne az a magyar többségű társulás is, amely mögött Demján Sándor, illetve az őt támogató kanadai tőke állna.

Hosszú betegeskedése után visszatért Szily Nóra: „Annyi minden kimaradt!”