
Indiában piacvezető a Maruti Suzuki, és nemrég kampányt indítottak a biztonság növelése érdekében, mostantól kezdve minden modelljükhöz 6 légzsákot és blokkolásgátlót adnak alapáron. Ráadásul nemcsak a modern, Heartect műszaki alapra épülő típusoknál, de a 2001 óta gyártott – a Japánban 1999-ben piacra dobott 10. generációs Suzuki Carryn alapuló – Eeco nevű családi egyterűnél is. Ehhez 2016 óta adnak egyáltalán két első légzsákot, ehhez most hozzájött az első ülések támlájában elhelyezett két oldallégzsák és a tetőoszlopból kirobbanó, az utastér teljes hosszában végigfutó két függönylégzsák; ezzel párhuzamosan az összes ülőhelyhez hárompontos biztonsági övet adnak.

A légzsákok számának gyarapítása mellett változás még, hogy az eddigi csúszós vinil műbőr helyett jól tapadó szövet üléskárpitot adnak (a gyári kiegészítők között több könnyen takarítható vinil huzat található). Csökkent a maximális utasszám, hiszen nincs már hétszemélyes belső, a második sorba két külön lévő ülést adnak az eddigi pad helyett – az alapáron kínált ötszemélyes modellben továbbra is a háromszemélyes padot találjuk, szóval nem a légzsák helyigénye miatt vettek vissza a kapacitásból. Műszakilag egyébként nincs változás, a hátsó kerekeket az 1,2 literes, négyhengeres DualJet szívómotor (benzinnel 82 LE, CNG-vel 72 LE) hajtja ötfokozatú kézi kapcsolású váltón keresztül. A gazdagabb biztonsági felszerelés miatt a vételár 25 500 rúpiával (107 ezer forint) emelkedett, az ötszemélyes Maruti Suzuki Eeco ára 569 ezer rúpia (2,4 millió forint), a hatszemélyes változatért legalább 598 ezer rúpiát (2,52 millió forint) kérnek. A légkondicionáló felára 36 ezer rúpia (151 ezer forint), a személyszállító kivitel mellett még emelt tetős mentőautó változatban is megvásárolható a mindössze 3,67 méter hosszú, 1,47 méter széles Eeco.
