A szokásos fénytörő domborulat mostantól a hátsó ajtókon megtörik, hogy aztán a kerékjárati ívek felett a sárvédőt sportosabbnak, szélesebbnek láttassa, mintegy hangsúlyozva az autó sportosabb jellegét. Egyszerűnek tűnő tollvonással a típus sokat kapott a klasszikusan sportos brit eleganciából
A csomagtérfedél lejtése és a keskenyebb lámpaburák összhatásokban úgyszintén az áramvonalas jelleget erősítik, így az újdonság immáron kiválóan rímel a klasszikus brit luxusautók hangulatára, némi fűszert hozva a típus egyhangú és végtelenül kimért eleganciájába.
Az orr részen a lökhárító légbeömlőiek tagolásán túl nehéz lenne lényegi változásokra szemet vetni, hiszen itt minden a Continental-sorozat már újjászületett képviselőire utal. Az utastérben a gyártó az anyagok még kifinomultabb minőségével kecsegtet, noha a váltófülek kialakításától eltekintve itt ordító hiányosságok aligha voltak tetten érhetőek.
A lemezek alatt a már ismert W12-es hajtáslánc teljesít szolgálatot, nem kevesebb, mint 625 lóerőt hadrendbe állítva, ami a 2,5 tonnás tömeg ellenére egészen lehengerlő 322 km/h-s végsebességre elég – csak győzzünk tankolni. Az autó alapára nettó 160 ezer euró, vagyis hazai forgalomba helyezés esetén minimum bruttó 60-61 millió forintot szükséges leszurkolni a szélvészgyors luxusjárgányért.