A Karma, az olykor nem is olyan környezettudatos szupermodell az Egyesült Államok sztárvilágában köztiszteletnek örvend, de népszerűségéért bizony a vállalkozás feje keményen meg is dolgozott. Egy vállalatóriáshoz képest a viszonylag kis manufaktúrának persze szerény a promócióra szánható költségvetése, s abban a kegyben sincs része, hogy a dicső múlt hagyományai majd továbblendítik a holtpontokról az eladási statisztikák szekerét, így aztán a lelkiismeretes vezérigazgató kénytelen a Bugatti magyar üdvöskéjéhez hasonlóan a direkt marketing eszközeihez folyamodni, hogy egyenként győzhesse meg a potenciális vásárlókat arról, hogy „a Karma arra született, hogy mindent megváltoztasson”.
„Mi mást tehetnénk? Ha egy Mercedest veszel, már nem tudsz asztalhoz ülni Mr. Benzcel, de a Fiskernél ebédelhetsz Henrikkel” – mosolyodik el Fisker úr. A szakember elmondása szerint nem kevesebb mint 500 ügyféllel étkezett, vagy borozott már együtt, s bizony a különleges bánásmódnak meg is van a haszna, hiszen a bevételek növelésén túl számos stratégiai partner csatlakozása bizonyítja az olykor vidámságba torkolló tárgyalási módszer sikerességét.
Noha a hírességek közül Justin Bieberen, vagy éppen a „Két pasi meg egy kicsi” című sorozat sztárján, Ashton Kutcheren túl is sokan vezetnek Karmát, azt nem tudni, hogy Henrik kikkel italozott személyesen is, de annyi bizonyos, hogy a kulisszatitkok kiteregetésének fenyegetésével néhány Fisker még gazdára találhatna.