Henrik Fisker több mint 500 ügyféllel tivornyázott már

Henrik Fisker nem kis személyiség az autóiparban, hiszen számos neves típus, s végezetül saját szíve csücske, a Fisker Karma köthető nevéhez.

Sütő Zsolt
2013. 04. 29. 16:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Karma, az olykor nem is olyan környezettudatos szupermodell az Egyesült Államok sztárvilágában köztiszteletnek örvend, de népszerűségéért bizony a vállalkozás feje keményen meg is dolgozott. Egy vállalatóriáshoz képest a viszonylag kis manufaktúrának persze szerény a promócióra szánható költségvetése, s abban a kegyben sincs része, hogy a dicső múlt hagyományai majd továbblendítik a holtpontokról az eladási statisztikák szekerét, így aztán a lelkiismeretes vezérigazgató kénytelen a Bugatti magyar üdvöskéjéhez hasonlóan a direkt marketing eszközeihez folyamodni, hogy egyenként győzhesse meg a potenciális vásárlókat arról, hogy „a Karma arra született, hogy mindent megváltoztasson”.

„Mi mást tehetnénk? Ha egy Mercedest veszel, már nem tudsz asztalhoz ülni Mr. Benzcel, de a Fiskernél ebédelhetsz Henrikkel” – mosolyodik el Fisker úr. A szakember elmondása szerint nem kevesebb mint 500 ügyféllel étkezett, vagy borozott már együtt, s bizony a különleges bánásmódnak meg is van a haszna, hiszen a bevételek növelésén túl számos stratégiai partner csatlakozása bizonyítja az olykor vidámságba torkolló tárgyalási módszer sikerességét.

Noha a hírességek közül Justin Bieberen, vagy éppen a „Két pasi meg egy kicsi” című sorozat sztárján, Ashton Kutcheren túl is sokan vezetnek Karmát, azt nem tudni, hogy Henrik kikkel italozott személyesen is, de annyi bizonyos, hogy a kulisszatitkok kiteregetésének fenyegetésével néhány Fisker még gazdára találhatna.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.