A remek képességeiről nálunk is nemrégiben tanúbizonyságot tevő Chevrolet Camaro futóművét tekintve eddig is a legfinomabb izomautó volt, hiszen egyedüliként büszkélkedhet a hátsó tengelynél igényes, több lengőkaros felfüggesztésekkel. A típus most még előbbre lép, és a V6-os konkurenciát alaposan, átlagosan 50 lóerővel lepipálja.
A 3,6 literes szívómotorral szerelt alapkivitel 328-ról 359 lóerősre erősödött, vagyis a közvetlen befecskendezéses alumínium erőforrás elérte a meghökkentően jó, 100 lóerő literteljesítményt. Nem kérdés, hogy közel 360 lóerő már bőven elég a játszadozáshoz és a komoly menetteljesítmények biztosításához, amit a körülbelül 6 szekundumos 0–100 km/h-s sprintidő is igazol.
Mindehhez ráadásul igazán kedvező fogyasztás társul: városon kívül az amerikai ciklus szerint a gyártó 6,9 literes értéket jelentett. Az erőátvitelről hatfokozatú kézi vagy automata váltómű gondoskodik, amelyek természetesen továbbra is a hátsó kerekekhez továbbítják a motor erejét.
Az új modellév persze nemcsak a gépháztető alatt hozott változásokat, a típus 2013-as változatára jellemző sajátosságok a V6-os kivitelen is megjelennek. Az indulómodell európai forgalmazásáról nem szól a krónika, ám eddig kizárólag a V8-as SS-t árusították a Chevrolet-importőrök az öreg kontinensen, így valószínűsíthető, hogy az olcsóbb Camaro továbbra is a tengerentúliak kiváltsága marad – de bárcsak ne lenne igazunk!