Az évtized végére megtriplázná eladásait az Infiniti

A Nissan luxusmárkája igen komoly célokat tűzött ki, amelyek eléréséhez gőzerővel kell fejleszteniük a japánoknak. Megháromszoroznák az eladásokat.

Vajda János
2013. 05. 19. 12:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Azt eddig is tudtuk, hogy több hibrid, illetve elektromos modell megjelenésére számíthatunk, ám egy új zászlóshajó érkezéséről eddig nem hallhattunk. Mindez azt jelenti, hogy az Infiniti felvenné a versenyt az Audi A8/BMW 7-es/Jaguar XJ/Lexus LS/Mercedes S osztály kvintettel, s a remekül sikeredett, öt méter hosszú M-szériából kiindulva egy igazi nehézbombázóra számíthatunk.

Részletesebb adatok egyelőre nem láttak napvilágot, ám ez elképzelhető, hogy nem csupán szedán, hanem kupé változat is bemutatkozhat a zászlóshajóból – utóbbi elsősorban a Mercedes CL ellen lépne porondra. Az igazgató továbbá beszámolt a crossover-paletta vérfrissítéséről, vagyis vélhetően már a tervezőasztalokon fekszenek az EX és az FX hobbiterepesek utódai.


Az adott típusok piacra kerüléséről mélyen hallgat a japánok vezetősége, ám annyit elmondott Nysschen úr, hogy az évtized végéig el kívánják érni a 600 ezres éves értékesítési darabszámot, ami a jelenlegi eladások háromszorosának felel meg.

Újabb hír az Infiniti háza tájáról, hogy a tochigi üzem gyártósoráról legördült az első Q50-es, a márka friss középkategóriás sikervárományosa, amelynek tesztelésében a háromszoros Forma–1-es világbajnok Sebastian Vettel is jócskán kivette a részét. Az ígéretes, benzines, hibrid és gázolajos hajtáslánccal egyaránt piacra kerülő Q50-nel első ízben márciusban, a Genfi Autószalonon találkoztunk, ide kattintva pedig minden fontos információt megtudhatnak a szedánról.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.