A videó remek bizonyítékként szolgál arra, hogy akár benzinnel, akár elektromossággal, de a 6 másodperces 0–100-as sprint komoly mutatvány. Jól látszik, hogy a villanyos törpe előnyre tesz szert, amikor a riválisok váltásra kényszerülnek, s minden gond nélkül képes tartani a lépést a Renault sportkompaktjával. Már első pillantásra feltűnnek az együléses versenyautókról származó, jellegzetes abroncsok, a Forma–1 ihlette markáns légterelők, de a diffúzor is nehezen kerüli el a szemlélő figyelmét, természetesen a versenyautókról származó kiegészítő fénnyel.
Habár a végeredmény csupán egy kiállítási darabnak tűnik, az autó igenis járóképes, sőt, erősebb, mint valaha. A csemegék sorát a Formula Renault 2.0 kerekei nyitják, de a Formula Renault 3.5 kormánya, a visszapillantó tükrök és a LED-es fények mind fokozzák a látványt. A kúra áldozata lett viszont a hátsó ülés, így a Twizy már csak egyetlen embernek nyújthat – ezúttal – feledhetetlen élményt.
A Renaultsport szakemberei a Forma–1-ből a KERS-t (kinetikus energia visszanyerő rendszer) is átmentették, ami soha nem látott adrenalininjekcióval ruházza fel a kis villanyos gépet. A már említett KERS egységet egyébként három rész alkotja: az elektromotorként és generátorként működő MGU a meghajtott tengelyhez csatlakozik, táplálása lítium-ion technológiával készült akkumulátorból történik, a sort pedig a vezérlőegység zárja.
Tehát nem csalás, nem ámítás, a 13 lóerős francia villanyautó immáron 97 lóerősre pörgött fel, s a KERS jótékony hatását 13 másodpercig tudja kihasználni. A csúcssebesség persze nem szökött az egekbe, a Twizy legőrültebb verziója 109 km/h-nál nem gyorsul tovább.