A GT Sprint ugyanarra a könnyű súlyú, karbonból épített alapra épül, mint az előbb említett testvérek, s meghajtását tekintve sem jön meglepő ismeretlen a képletbe, a pilóta mögött ugyanis az ismert, 3,8 literes, ikerturbós V8-as dolgozik, méghozzá 625 lóerőt produkálva. A motorhoz hétfokozatú, dupla kuplungos automata váltó kapcsolódik, amely természetesen kézi üzemben is használható.
A brit mérnökök persze alaposan áthangolták a PCC (Proactive Chassis Control) névre keresztelt hidraulikus futóműrendszert, alkalmazkodva a 40 mm-rel alacsonyabban ülő autóhoz, valamint a versenyekhez passzoló slick abroncsokhoz. Az autó személyre szabható, hiszen a pilóta nem csupán az ESP beállítását módosíthatja, hanem a csillapításon, valamint a kanyarstabilizátor funkción is változtathat.
Az aerodinamikát illetően is eszközöltek módosításokat a szakemberek, így új az első lökhárító, illetve a géptetőt a GT3 verziótól örökölte az autó a jobb hűtés miatt, továbbá elöl légterelő lamellákat álmodtak meg a mérnökök. A fékerőt versenyspecifikus karbon-kerámia tárcsafékek biztosítják, amelyek 19 hüvelykes, központi rögzítésű OZ könnyűfém felnik mögött parázslanak majd fel. A slick abroncsokat a Pirelli szállítja.
A versenypályás használathoz persze nélkülözhetetlen a FIA által előírt bukókeret, de a felszereltség részét képezi a tűzoltó rendszer is, a versenyülések pedig már a HANS-rendszerű bukósisakokhoz passzolnak. A biztonságot továbbá hatpontos öv szavatolja, s a légkondicionáló sem marad ki, ám utóbbiból egy könnyebb verziót szereltek a 12C GT Sprintbe.
A műszerfal szénszál erősítésű anyagból készül, illetve a polikarbonát első szélvédő szintúgy az alacsony tömeget szolgálja. Sokak számára persze nem adatik meg a friss McLarennel való versenyzés lehetősége, ugyanis idén csupán 20 példányt készít belőle a gyártó, s a jövő évben sem lehet sokkal többre számítani.