Bizony, az újdonság úgy képes brutális teljesítményre, hogy közben a kiegészítők, toldatok ellenére sem veszít eleganciájából. A 20 colos könnyűfém felnik kialakítása az Alpina védjegye, ahogy a titán kipufogórendszer ovális végei is a németek fölényességét kürtölik világgá.
A külcsín változásai persze elhalványulnak a műszaki tartalom fejlődése mellett, hiszen az elektronikusan állítható gátlóknak köszönhetően a futómű még szofisztikáltabbá válik, ahogy a nyolcfokozatú automataváltó újabb négy menetprogramja is a típus kiforrottságát bizonyítja. A szeptemberi Frankfurti Autószalonon bemutatkozó újdonság esetében természetesen a számháborús tűzijáték sem maradhat el.
Nos, a B6-os e tekintetben is nagyot durrant, hiszen a 4,4 literes, V8-as motor a B6-os lemezei alatt már 540 paripát fog a hámba, miközben elementáris, 730 Nm-es nyomatékkal sanyargatja az abroncsokat. Mindez 4,5 szekundumos sprintidőre teszi képessé a BMW kérlelhetetlen agresszorát, ami immár 320 km/órás végsebességgel hagyhatja a háta mögött a konkurensek legjavát.
Az alapár egyelőre nem ismeretes, igaz, az Alpina háza táján a nemes anyagok széles tárházának, vagy éppen a teljesítményfokozás eszközeinek csupán a képzelet szabhat határt, így a kívánságok függvényében az sem meglepő, ha az árcédula is szárnyalásnak indul.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!