Ráadásul hamarosan egy újdonság formájában választ is kaphatunk a hátsókerekes sportmodellekre. A Nissan pedig biztos a maga dolgában, s a soron következő tokiói autószalonon bemutatja saját sportmodelljét, amellyel konkurenciát kíván teremteni a Toyota és a Subaru közös fejlesztéseként megszületett BRZ/GT86 párosra – a japán duó hátsókerék-hajtásával és nyers stílusával régóta tátongó lyukat tömött be a piacon, noha sokat kellett várakozni rájuk.
A Toyota és a Subaru modellje a „kapuzárási pánikra” kíván orvosságot nyújtani, legalábbis Andy Palmer, a Nissan ügyvezetője szerint „50 éveseknek tervezték” a konkurensek modelljeiket. „Ha eljön a tokiói autószalonra, akkor látni fogja a kapuzárási pánikra adott válaszunkat. Azzal a kivétellel, hogy mi nem a kapuzárási pánikra nyújtunk gyógyírt” – tette hozzá a szakember.
Noha kissé közönséges hasonlattal élt a Nissan vezetője, arról is beszélt, hogy ők az igazi autórajongók számára szeretnének valami ütőset adni, a 20-30 év közöttieket célozza meg a Nissan. Magáról az autóról viszont egyelőre keveset tudunk, azonban az sejthető, hogy a gyártó és a partner, a Renault modelljeiben használt 1,6 literes, 200 lóerős turbómotor főszerepet játszhat a történetben.
Ráadásul a Juke Nismo RS személyében már 230 lóerővel is elérhetővé válik a motor, tehát teljesítmény szempontjából ideális választás volna. A körítésről, reméljük, mihamarabb tájékoztat a Nissan.