A gyáriak egyszerűen csak „nyitott tetejű, sportos felfogású miniként” jellemzik az apróságot, ami a japánok 1960-as években gyártott S600 nevű sportautójának szellemi örököse lehet. Egyébként ahhoz, hogy ebbe a Kei elnevezésű kategóriába tartozhasson az autó, komoly feltételeknek kell megfelelnie, mint például a fixen 660 köbcentis motor, a 3,49 méternél rövidebb hossz és a legfeljebb 149 centiméteres szélesség. Így tehát valóban egy miniről beszélhetünk, és ezek tudatában bizonyára az S660 elnevezés megfejtése sem okoz nagy fejtörést.
A kis lökettérfogatú háromhengeres turbómotor teljesítménye egyébként nem mondható kifejezetten hatalmasnak, bár a körülbelül 900 kilogramm környékére tehető tömeget talán még ez a 64 lóerős erőforrás is egészen dinamikusan mozgathatja. Azt is tudjuk, hogy egy hétsebességes automata váltó van csatlakoztatva a kis motorhoz, melyet a kormány mögött található „váltóevezőkkel” is tudunk vezérelni.
A pöttöm kabriót egyébként valószínűleg Beat néven fogják forgalmazni a japánok, már ha sorozatgyártásba küldik. Ilyen névvel különben már létezett Honda, amit 1991 és 1996 között gyártottak. Hogy miért éledt fel újra ez a kategória, azt nem tudjuk, de egyes hírek szerint a Daihatsu is dolgozik a hasonló felépítésű, Copen nevű kisautójának utódján.
Az igencsak érdekes koncepció 2015-ben kerülhet gyártásba, és ebben a verziójában csak Japánban fogják forgalmazni, azonban könnyen elképzelhető, hogy a későbbiekben egy nagyobb, egyliteres – körülbelül 100 lóerős – turbós erőforrással Európában is kapható lesz a jármű. Mi mindenesetre szívesen kipróbánánk.