Erről tanúskodnak legalábbis a Brazíliából beszambázott első hivatalos képek, amelyek az egyelőre koncepció státuszban leledző modellt ábrázolják. Bár néhány hír keringett a Ka végleges búcsújáról, úgy tűnik, a Ford újabb próbát tesz. A márka tipikus formatervei elemei mögött egyelőre a brazil piacra szánt technikát találjuk.
A háromhengeres, egyliteres szívómotor (vélhetően az EcoBoost erőforrás feltöltőtől megfosztott kiadása) 80 lóerős beszállót biztosít, a felette álló, etanollal is működtethető, négyhengeres 1,5-ös pedig üzemanyagtól függően 107, illetve 111 lóerőt bocsát a vezető rendelkezésére. A következő generáció jövőre érkezik, igaz, egyelőre tisztázatlan, hogy az európai piacon fogalmazni fogják-e.
Ez a lépés nem csak a kétséges siker miatt megfontolandó: az autómárkák egyre óvatosabban közelítenek a sorozatban hetedik éve csökkenő eladásokat produkáló öreg kontinenshez.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!