Az interneten már felbukkantak lehetséges variációk. A formát illetően valószínűleg meglehetősen nagy változásnak lehetünk majd tanúi, jóval modernebb, frissebb vonalakra számíthatunk ugyanis az új generáció esetében. A motorpalettáról ellenben már bővebb információ áll rendelkezésre: az új Mustang legalább három erőforrással startol két év múlva. A belépőszintet ezúttal egy 3,8 literes, V6-os szívó benzines adja majd, 300 lóerővel és 393 Nm-es csúcsnyomatékkal, tehát az induló Mustang esetében sem beszélhetünk vérszegénységről, s a kellemes hangaláfestés is garantált.
A második lépcsőfokot ellenben egy négyhengeres motor képviseli, azaz a Ford izomautója sem menekülhet a downsizing elől. A 2,4 literes, soros négyhengeres GTDI (Gasoline Turbocharged Direct Injection – benzines, turbós, közvetlen befecskendezéses motor) 310 lóerővel és 420 Nm-rel biztosít kellő dinamikát, miközben ezen verzió városban 10,7 literrel elégszik meg, míg autópályás használatra 7,3 literes étvágyat ígér a gyártó.
Természetesen nem létezhet Mustang V8 nélkül, a kínálat csúcsát tehát az amerikaiak 4,9 literes nyolchengerese adja 430 lóerővel és 536 Nm-es maximális nyomatékkal. Gazdaságosságban a Mustanghoz legjobban illő motor már nem jeleskedik, de a 13 literes városi, illetve 8,4 literes autópályás fogyasztás közel sem nevezhető vészesen soknak. Az induló modell egyébként hatfokozatú kézi váltót kap, opcionálisan pedig hétsebességes kézi szerkezet vagy tízfokozatú automata lesz rendelhető a Mustangokhoz.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!