Bár elsőre nem látszik, a CT ráncfelvarrásánál egész sok részlethez hozzányúltak a mérnökök. Változtattak a kormánykerék kialakításán, gyarapodott a vezetői segédrendszerek választéka, a menetstabilizáló immár teljesen kikapcsolhatóvá vált. A műszerek közé új, 4,2 hüvelykes kijelző került, fokozták a központi rendszer tudását és sebességét is, és a bambusznádas hangszórókkal ellátott audiorendszer is szebben szól.
Új hegesztési technológia alkalmazásával a gyáriak fokozták a karosszéria szilárdságát, emellett a futóművet is áthangolták. Ennek köszönhetően a CT 200h úgy lett kényelmesebb, hogy a sajtóanyag szerint a sportosságából sem veszített.
A nagyobb testvérekhez hasonlóan a CT 200h kapható lesz hagyományos és F-Sport kivitelben. Utóbbi esetben a felszereltség mellett a feszesebb futómű, a 17 hüvelykes kerekek, a sportosabbra formált ülések és műszerek, valamint a dinamizmus magasabb fokú optikai kiemelése jelent majd eltérést. E téren a kizárólag az e kivitelhez kapható gyöngyházfehér színárnyalat, valamint a tető választható fekete fényezése is segíthet, belül pedig négyféle kárpit és négyféle betét között választhatnak a vásárlók.
Egyébként az összes modellt öngyógyító, karcolásokat jobban tűrő fényezéssel látják el. Az Audi A3, a Mercedes-Benz A osztály, a Volvo V40 és az 1-es BMW vetélytársa papíron az előd technikáját örököli, azaz a 99 lóerős 1,8 literes benzin- és a 81 lovas villanymotor párosa lesz jelen, amelyek kombinált összteljesítménye 136 lóerő. Mindez az izmosabb prémiummodellek menetdinamikájától kissé elmaradó 9,8 szekundumos 0–100-as sprintre és 180 km/h végsebességre elégséges.
A papírformán viszont túlmutat az a fejlődés, amelyen az Auris új generációjában már átesett a hajtáslánc. A legfontosabb változás talán az, hogy az eddigieknél még nagyobb csendben tudunk gyorsítani, amely az ecvt váltó sokakban nyúlósság érzetét keltő működésének köszönhető. Összesen 94 különböző területen alkalmaztak módosításokat a mérnökök, hogy csökkentség a zajt, a vibrációt és a nyersességet.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!