A kiszivárgott brosúra nyomán nem maradt titkolnivalója a csillagos alakulatnak. S osztály természetesen nem létezhet V12-es csúcsverzió nélkül, minek okán az S 600 létjogosultsága továbbra is megkérdőjelezhetetlen. Kívülről a fotók tanúbizonysága szerint az – AMG-t nem számítva – legerősebb példány mindössze a négy kipufogóvégben különbözik a gyengébb motorral szerelt kivitelektől. Ez persze nem is meglepő, hiszen ereje ellenére az S 600 mindig is a megfontolt csúcsverzió szerepét töltötte be, a sportosság maszkját szokás szerint az AMG változat ölti magára.
A kiszivárgott adatlap a legfontosabb technikai jellemzőkre is kitér. A gyártó hatliteres, kétturbós erőforrása 530 lóerő csúcsteljesítményt biztosít 4900 és 5300 fordulat/perc közötti tartományban, a maximális nyomaték bődületes szintet ér el: 830 newtonméter, amely már 1900-as fordulattól rendelkezésre áll, egészen 4000-ig. Az S 65 AMG szintén tizenkét hengeres, hatliteres erőműve 630 lóerő és 1000 newtonméter leadására képes.
Az S 600 V12-eséhez a gyártó 7G Tronic Plus néven ismert, hétgangos automata váltója társul. Ezzel a fogyasztás értéke sem szökik az egekbe: az 530 lóerős gépezet vegyes üzemben megelégszik 11,3 liter benzinnel.