Vállalati szinten a program abban segít, hogy hosszú távon biztosítja a márka magas szintű minőségi standardjait a teljes Veyron-piac számára, s hozzájárul a kocsi értékének megőrzéséhez. Persze a másik oldalról ez azt jelenti, hogy még szerteágazóbb szolgáltatásokkal, még nagyobb költségért várják szervizre a modelleket, hogy addig is termeljen bevételt a márka, amíg az autók eladásából nem tud hasznot létrehozni.
A Bugatti 450 Veyront gyárt le, és már csak 50 darab roadster maradt a nyakán – a hírek szerint meglehetősen nehéz rájuk gazdát találni. A Bugatti Certified program keretében a gyártó saját mérnökei és szerelői részesítik átfogó kezelésben a modelleket, és – főként a korai évjáratú kupékon – a legújabb eljárásokat használva műszakilag fel is frissítik őket, a garancia meghosszabbítása mellett. A folyamat végén joggal jár az új pecsét a szervizkönyvbe, illetve később a hatalmas összeg a négykerekűt értékesítő tulajdonos számára.
A használtpiacon körbetekintve Svájcban találtuk meg a legkedvezőbb árú Veyront: A 11 350 kilométert futott 2008-as kupé hazai forgalomba helyezéssel 230 millió forintért kelleti magát.