Az eladásokon talán egy még jobban felpaprikázott változat nagyot lendítene. A szárazon kevesebb mint 900 kilogrammot nyomó sportautó 1,75 literes, négyhengeres, turbós, benzines erőforrásának 240 lóerős teljesítménye könnyedén repíti az autót a hátsó kerekekhez kapcsolva, ezzel biztosítva a tökéletes vezetési élményt. Azonban mint tudjuk, manapság mindenki többet akar, ami nem is csoda, hiszen a 4 másodperc alatti 0–100-as sprint napjainkban már nem csak a Ferrarik és a Lamborghinik monopóliuma.
Éppen ezért az így is kiemelkedőnek mondható, 5 másodperces eredménynél még jobbat szeretne a márka rajongóinak és a jövőbeli vásárlóknak egy része. A márka vezérigazgatójának természetesen volt válasza a kérésekre, hiszen ha nem is erősítette meg hivatalosan, elmondta, hogy az autó szerkezetileg nagyobb teljesítménnyel is elbírna, ahogyan a turbós erőforrásban is vannak még tartalékok, amikkel tovább növelhetik a már így is impozáns 134 lóerő/literes arányt.
Ez a kijelentés persze nem okozott óriási meglepetést, hiszen az olaszok állítólag már tervezgetik egy közel 270 lóerős Stradale versenyváltozat piacra dobását is. A márkával kapcsolatos hír még az egyesült államokbeli verzió piacra dobása is, amelyen rengeteg változtatást hajtottak végre, beleértve a megerősített felfüggesztést, az eltérő első és hátsó lökhárítókat, a módosított, szénszálas fülkét, a Spiderhez hasonlóan átrajzolt első lámpákat és a gazdagabb alapfelszereltséget is.
Az USA-ban egyébként 800-900 darab eladását tervezik még ebben az évben, és bár hivatalos árak még nincsenek, úgy tűnik, az autó olcsóbb lesz a tengerentúlon, mint az öreg kontinensen. Mindenestre mi szívesen látnánk szerkesztőségünk garázsában a pehelysúlyú taljánt, hogy saját bőrünkön tapasztaljuk, mire képes a nagy rivális Porsche Cayman ellenében, de addig is higgyünk a gyáriaknak.