A Polestar ezúttal a V60 D6 Pulg-in Hybridet vette kezelésbe és még néhány lóerőt kipréselve belőle a legerősebb dízelhajtású Volvót alkotta meg. A hibridben lapuló 2,4 literes, öthengeres turbódízel és az elektromotor párosának kombinált teljesítménye a kúra során mintegy 15 lóerővel, nyomatéka pedig 30 Nm-rel gyarapodott, aminek eredményeképpen már 300 lóerőt és 670 Nm-t tud a svédek dízel-elektromos büszkesége.
Amíg a bázismodellnek 6,1 szekundumra van szüksége a 0–100 km/h-s sprint abszolválásához, addig az izmosított változat egy tizedmásodperccel gyorsabban, kerek 6 szekundum alatt kivitelezi a feladatot. Mindezt ráadásul úgy, hogy közben a hihetetlen 1,8 literes vegyes fogyasztás és a 48 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás mit sem változott. A csúcssebességről nem nyilatkoztak sem a gyáriak, sem a Polestar emberei, azonban vélhetően a tisztán elektromosan elérhető 120 km/h-s maximum, illetve hajtáslánc minden potenciálját kihasználva megfutható, de elektronikusan limitált 230 km/h-s csúcs nem módosult.
Első körben a svédek Svédországban, az Egyesült Királyságban és Hollandiában teszik elérhetővé a kis pluszt eredményező teljesítménycsomagot, azonban a sikeres fogadtatás esetén Európa további országaiban is elérhetővé teheti a Volvo a Polestar csomagját.