A terepes hangulatú kiegészítők érdekes ellentétet képeznek a meglehetősen aranyosra sikeredett külsővel. Bár meglehetősen furcsán mutatnának a vászontetőn a sárfoltok, a C1-koncepció éppen a bárhová eljutás érzetét igyekszik kelteni.
Pedig nem is teljesítene kimondottan rosszul terepen, a futóművek néhány centis emelése ugyanis a rövid tengelytávval és túlnyúlásokkal egész jó terepszögeket hoz létre, az összkerékhajtás hiányát pedig a kis tömeg ellensúlyozza. A gyáriak egyelőre nem nyilatkoztak arról, hogy a különc csomag megjelenik-e a sorozatgyártásban – ez valószínűleg a közönség körében elért sikertől függ.
A tömegeket nemcsak a C1 Urban Ride, hanem két különleges DS3, egy levegővel működő hibrid és a DS sorozat jövőjét bemutató finomság is igyekszik odavonzani a Citroen standjához az október elején kezdődő párizsi autószalonon. A kérdés már csak az, hogy sorozatgyártású modellek terén mikor erősít be a márka.