Párizsban keres terepet a Citroen C1

Urban Ride utónévvel tanulmányként érkezik a párizsi autószalonra a Citroen legkisebb autója.

Szabó Péter
2014. 09. 26. 5:13
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A terepes hangulatú kiegészítők érdekes ellentétet képeznek a meglehetősen aranyosra sikeredett külsővel. Bár meglehetősen furcsán mutatnának a vászontetőn a sárfoltok, a C1-koncepció éppen a bárhová eljutás érzetét igyekszik kelteni.

Pedig nem is teljesítene kimondottan rosszul terepen, a futóművek néhány centis emelése ugyanis a rövid tengelytávval és túlnyúlásokkal egész jó terepszögeket hoz létre, az összkerékhajtás hiányát pedig a kis tömeg ellensúlyozza. A gyáriak egyelőre nem nyilatkoztak arról, hogy a különc csomag megjelenik-e a sorozatgyártásban – ez valószínűleg a közönség körében elért sikertől függ.

A tömegeket nemcsak a C1 Urban Ride, hanem két különleges DS3, egy levegővel működő hibrid és a DS sorozat jövőjét bemutató finomság is igyekszik odavonzani a Citroen standjához az október elején kezdődő párizsi autószalonon. A kérdés már csak az, hogy sorozatgyártású modellek terén mikor erősít be a márka.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.