A Nissan franciaországi standjának egyik sztárját köszönthetjük a Pulsar Nismóban, igaz egyelőre csak egy formatanulmányról van szó, mely nem rejt világot megváltó technikát a lemezei alatt. Az azonban elorozhatatlan, hogy a sportrészleg igencsak alapos munkával valódi „forró ferdehátúvá” varázsolta a japán kompaktot. Az ilyenkor legkézenfekvőbb módosítás a lökhárítók, az oldalsó szoknya és a keréktárcsák cseréje, melyet a Nismo mérnökei kifejezetten komolyan vettek.
A gyáriak arra a legbüszkébbek, hogy bár a látványt is sikerült tetőfokára hágniuk, minden egyes új elemnek valódi hasznát is veszi az autó, így például az első lökhárítón található nagyobb légbeömlők több levegőt biztosítanak a motornak és a fékhez is kellő mennyiségű hűtést tesznek lehetővé. Hátul két hatalmas kidörgővel néznek szembe a mögöttünk haladók, miközben a manapság kötelező elemnek számító diffúzort is megtalálhatjuk a rendkívül szélesen terpesztő hátsón. Természetesen némi ültetést is kapott az autó, a 19 colos keréktárcsákon feszülő 235/35-ös abroncsokról nem is beszélve.
A sportos hangulatra az ablakok feketére színezett króm kerete, a karbon hátsó szárny, a fekete visszapillantók és a valamelyest besötétített hátsó lámpák dobnak rá még egy nagy lapáttal. Belül szintén a versenyautós megoldások köszönnek vissza: rengeteg szénszálas mintázatú betétet, a jól ismert Nismo sportkormányt, sportüléseket és vörösen izzó fordulatszámmérőt kapott a Pulsar. A gyári tuningrészleg jellegzetes piros színe természetesen kívül is visszaköszön a megszokott formában – a lökhárítók és a szoknya alsó peremén.
Ugyan az autót hajtó erőforrásról nem számoltak be nekünk a japánok, annyit azért elárultak, hogy természetesen a lemezek alatt sem maradt érintetlen az autó. Az ültetés és a sportosság érdekében átdolgozott rugókat és lengéscsillapítókat kapunk, míg a kormányzást sokkal közvetlenebbre hangolták a szakemberek. Bár a japánok szeretik a látványos átalakításokat, motorerő terén eddig nem villantottak nagyot a japánok. Mindezek ellenére, amennyiben a Pulsar olyan ellenfelekkel szeretné felvenni a versenyt, mint a Renault Mégane RS, az Opel Astra OPC vagy éppen a Seat Leon Cupra, úgy ezúttal ideje lesz valóban felpörgetni a kompaktot. A Nissan múltját ismerve pedig ez nem jelenthet gondot.