Sergio Marchionne, a konszern vezetője ugyan nem beszélt gyökeres megújulásról, de elárulta, hogy a következő generációs Wrangler nemcsak jóval könnyebb lesz, hanem formatervi szempontból is változhat majd.
A hatékonyság és a súlycsökkentés jegyében lecserélik a jelenlegi 11,3 literes vegyes étvággyal bíró 3,6 literes V6-ost és a 7 liternél is többet fogyasztó 2,8 literes turbódízelt, míg az autó alapja nagy mennyiségben tartalmazhat majd alumíniumelemeket, így nagyban csökkenthet a jelenlegi 1,8-2 tonnás tömeg. Mindezek hozadékaként a Wrangler gyártása új helyre költözhet, hátrahagyva ezzel a kezdetek óta a típus szülőhelyeként szolgáló Ohio állambéli Toledóban található üzemet.
A toledói gyártósort azért így sem kell félteni, hiszen a Cherokee észak-amerikai verziója ott készül, és néhányak meglepetésére hatalmas sikereknek örvend a nem mindennapi megjelenéssel bíró típus – szeptemberben belőle adtak el a legtöbbet az USA-ban. A nagy ellenlábas, a Land Rover Defender után tehát a Wrangler miatt is sokak aggódhatnak, hiszen az eddigi jól ismert formák valamilyen szinten biztosan meg lesznek reformálva, még ha funkcionalitásából nem is veszít majd az autó.