Vélhetően a gyári sajtófotók készítés közben kapták lencsevégre ügyes lesifotósok az újdonság végleges verzióját. A 4C nyitott változata targatetőt kap. A levehető tetőt valószínűleg a csomagtartóban vagy a motortérben lehet majd tárolni, így nem kell attól félnie a tulajdonosnak, hogy ha esetleg elered az eső, ne tudná megvédeni saját magát és autóját az elázástól.
A tetőmegoldás miatt a Spider verzió nagy valószínűséggel egy újratervezett motorborító elemet kap majd, mely alatt azonban ugyanaz az 1,75 literes négyhengeres turbómotor lapul majd, mely a kupé variánsban is szerephez jut. A 240 lóerős erőforrás – amely 350 Nm nyomatékkal lódítja meg a könnyű sportautót – a hátsó kerekeket hajtja, méghozzá egy dupla kuplungos automataváltó segítségével.
A 2014-re várt újdonság menetteljesítményei a tetőmegoldás miatti többletsúlyt figyelembe véve egy kicsit romlanak majd, azonban az alapverzió 4,5 másodperces százas sprintjéhez képesti egy-két tizedes rontás még agy is parádésnak nevezhető, míg a végsebesség továbbra is közel 260 km/h. Azon persze nem lepődünk meg, hogy a nyitott tetejű Spider változat ára még a kupénál is jóval borsosabb lehet, mely azonban biztosan nem tartja majd vissza a potenciális vásárlókat.
Az Alfa Romeo 4C igazi örömforrás lehet sofőrje számára, mellyel az Alfa Romeo végre ismét jó irányba kezdett el haladni, és amennyiben ezt a filozófiát követi a hagyományosabb modelljei esetén, biztosan nem kell majd csalódnunk a jövőben forgalomba kerülő új négykerekűik kipróbálásakor. Ha nem is versenytempóban, de úgy tűnik, a márka kitartóan lépeget előre - nemrégiben új motorokat mutattak be a 159-es készülő új generációjához.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!