A 150 lóerő teljesítményt és a 220 newtonméter nyomatékot az 1,4 literes turbómotor szorítja ki magából. Mindezt hatfokozatú kézi váltó továbbítja az első kerekekhez, dinamikusnak mondható 8,9 másodperces 0–100-as sprinttel és 207 km/h végsebességgel felruházva az új kisautót. Hatékonyság terén nagy panasz nem érheti a modellt: 5,9 literes vegyes gyári fogyasztásra számíthatunk.
Az új hajtáslánc a három- és az ötajtós kivitelhez is elérhető lesz, árazásban pedig a legújabb hajtáslánc valószínűleg csak néhány tízezer forinttal lesz felette az eddigi 140 lóerős kiadásnak. Az ötajtós változat esetében így körülbelül 4,25 milliós listaárra számíthatunk. A hangulatot az opcionális Turbo Plus csomag lendíti a sportos irányba, amely többet között új első és hátsó légterelőket, izgalmasabb szoknyát és szénszálasnak ható külső tükröket tartalmaz.