A Hyundai érdekes akcióval hívja fel a figyelmet

A reklámoknak mindig is nagy szerepe volt a világgazdaságban, ez alól pedig az autóipar sem kivétel.

Kenéz Tibor
2015. 04. 14. 13:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Manapság egyre több érdekes projektről olvashatunk, melyeknek persze a jótékonykodás és az örömszerzés mellett az adott márka autóinak népszerűsítése is fontos célja. Ezúttal a Hyundai rukkolt elő az „Üzenet az űrbe” kampánnyal. A dél-koreai gyártó „Új Gondolatok” filozófiájának megtestesüléseként szeretett volna egymástól távol élő családtagok között kapcsolatot teremteni, amihez nem is választhatott volna érdekesebb párost, mint egy Houstonban élő kislányt és az éppen a Nemzetközi Űrállomáson szolgálatban lévő édesapját. A mai világban persze nem nagy feladat összehozni a több ezer kilométerre lévő családtagokat, de a Hyundai természetesen egy sokkal izgalmasabb megoldást választott.

Egy érdekes Guinness-rekord megdöntésével szerettek volna üzenni a családjától távol lévő édesapának: a „legnagyobb abroncsnyomrajz” csúcsát megdöntő csapat 11 autó segítségével rajzolta fel a Nevada állambeli Delamar Dry Lake (egy kiszáradt tó) medrébe a szerencsés kislány, Stephanie üzenetét az apukájának. A nem kisebb, mint 5,55 négyzetkilométeres területen fekvő felirat különlegessége pedig természetesen az, hogy az űrből is elolvasható.

A feladat persze nem volt egyszerű, hiszen nagyon pontos számításokat igényelt a kislány kézírásának pontos leképezése, ráadásul a vonalak kellő vastagságának elérése érdekében 11 autóra volt szükség. A készítők a márka legfrissebb luxusmodelljét, a Genesist használták fel, hiszen rendkívül fontos volt a kiváló manőverezhetőség, a megbízhatóság, az erő és az egyenesfutás is, ezeknek pedig a hatalmas szedán felelt meg leginkább a kínálatból – és akkor még a marketinglehetőségek kiaknázásáról nem is beszéltünk.

A siker természetesen nem maradt el: az édesapa meghatódva köszönte meg Stephanie-nak és a Hyundainak a kedves üzenetet, amit fényképezőgépével is megörökített – bizonyítva ezzel, hogy bizony az űrből is látni lehetett a művet. A dél-koreaiak egyébként arra szerették volna felhívni a figyelmet, hogy többet szeretnének nyújtani az ügyfeleknek, mint egyszerű közlekedési eszközöket. A megható és egyben látványos akciót pedig egy rövidfilmen mutatják meg nekünk, melyet érdemes megnézni.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.