Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egyelőre minden csak találgatás, a gyáriak ugyanis még semmit nem erősítettek meg az S660 kei car roadster globális változatával kapcsolatban, azonban vélhetően tényleg készülnek valamire, különben biztosan nem születne ilyen sok pletyka.
Az S660 egy nagyon picike japán belpiacos modell, mindössze 3395 milliméter hosszú, 1475 milliméter széles, 1180 milliméter magas, tengelytávolsága pedig csupán 2285 milliméter – mindebből nem nehéz kitalálni, hogy két ülése inkább csak az alacsony japánoknak kényelmes igazán, a típusnak globális szinten változatlan formában nem sok esélye lenne. Ugyanígy a 660 köbcentiméteres, 64 lóerős, 104 newtonméteres háromhengeres, turbós farmotor is soványka lenne mondjuk az európai piacra, bár az egy tonna alatti üres tömeg révén így is egészen dinamikus a jószág.
A hírek szerint a világ többi tájára egy 200 milliméterrel szélesebb, 150 milliméterrel hosszabb változat érkezhet. Ez már elegendő helyet biztosíthat két európai méretű felnőtt számára is.
A motorháztető alatt még fontosabb változásoknak örvendhetünk állítólag: a farmotor, a hátsókerék-hajtás és a szuperül kapcsolható hatfokozatú kézi váltó marad, azonban a 0,66 literes egység helyét egy 1 literes, turbós, háromhengeres VTEC veheti át, amely a belföldi változatnál épp kétszer erősebb lehet, akár 130 lóerőt leadva. S az 1 tonna körüli tömeg ismeretében ennyi erő már bőven elég az élményszerzéshez – az S1000 igazi konkurenciája lehet a hasonló elvet követő, de teljesen más felépítésű – orrmotoros és nagyobb – Mazda MX–5-nek.
Persze a valóság csak a hivatalos bejelentést követően fog kiderülni. Ha minden jól megy, elképzelhető, hogy körülbelül egy év múlva élőben is találkozhatunk a kis roadsterrel.