Néhány nappal ezelőtt Mugellóként mutatkozott be az F&M és a cég fődizájnereként dolgozó Tárnok Zsolt új szuperautója. A mindössze öt példányban készülő szériamodellt végül Evantra névre keresztelték, karosszériája kompozit anyagból vagy alumíniumból készülhet. Ha a vevő utóbbi opciót választja, egyedi testreszabási kérésekkel is előállhat, saját ízlése szerint átalakítva a formatervet.
A látványos, modern szuperautóba 3,5 literes, soros hathengeres motort építenek. Turbó nélkül 403 lóerő leadására képes, a duplaturbós változat ennél 200 lóerővel erősebb. Utóbbi motor 3,7 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra az 1200 kilós sportkocsit.
Az árakat egyelőre nem hozta nyilvánosságra a gyártó, az első autót jövő év közepén tervezik kiszállítani.

Hiába titkolták, kiderült Gyurcsány Ferenc döntésének oka