A Tokiói Autószalonnal párhuzamosan zajlik a bolognai kiállítás, ahol a Ferrari leleplezte az 599XX frissített változatát. A csomag az Evolution nevet kapta, az autó bemutatása után alig két és fél évvel érkezett meg.
Több technikai módosítás történt, a még Enzo eredetű V12-es motor teljesítménye 730-ról 750 lóerőre emelkedett, a legnagyobb nyomaték 700 Nm-re ugrott. A végáttételezés rövidebb lett, így a versenyautó jobb kigyorsításokat produkál a pályákon.
Újdonság a Forma-1-es mintára bevezetett állítható hátsó szárny, a szárnylapok azonban az 599XX-ben nem gombnyomásra, hanem a fedélzeti elektronikától függően billennek – szigorúan szükség esetén. Zárt állapotban 440, nyitott állásban 330 kilogramm leszorítóerőt generál az autó. Átdolgozták a karosszériacsomagot, hátulra új, nagyobb diffúzor került, a tömeg 35 kilóval csökkent.

Hiába titkolták, kiderült Gyurcsány Ferenc döntésének oka