Végre kapott a Mazda MX-5 egy olyan motort, amilyet igazán megérdemel. A Yusho névre keresztelt prototípus a Lipcsei Autószalonon mutatkozott be, neve japánul győzelmet jelent. Az autó mattfehér fényezést kapott, 17 colos felnikre ültették, 215/45-ös méretű gumikkal. A futóművel lejjebb ültették, a csomagtartóra szpojler került, a hátsó lökhárító diffúzorral gazdagodott.
Jelentősen módosították a kétliteres benzinmotort, kompresszort, töltőlevegő-hűtőt és egyedi Cosworth-dugattyúkat kapott, vezérlését is átprogramozták. Ezekkel a módosításokkal 160-ról 241 lóerőre ugrott a csúcsteljesítmény, a legnagyobb nyomaték 188-ról 274 Nm-re módosult.
A Mazda nem árult el adatokat az autó tömegéről és gyorsulásáról sem, végsebessége 240 km/óra. A roadster Bilstein gátlókkal, nagyobb stabilizátor rudakkal és kemény Eibach rugókkal készült.
241 lóerős izomautó készült a Mazda MX-5-ből
A Lipcsei Autószalonon 241 lóerős MX-5-prototípust mutatott be a Mazda.
2012. 06. 04. 10:16
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!