A Focus című magazin a gépjármű-nyilvántartó hivatal (Kraftfahrtbundesamt) és a Duisburg-Essen egyetem CAR (Centers Automotive Research) autóipari kutató intézetének adataira hivatkozva azt írja, hogy az idén júliusig az Opel Ampera elektromos autóból 629, a Nissan Leaf modellből 269, a Citroen C-Zero modelljéből pedig 256 példányt értékesítettek Németországban.
Néhány modellből mindössze kétszámjegyű értékesítési számot sikerült elérni az év első felében. Ilyen volt például a Mercedes A-osztály elektromos változata, amelyből 62, valamint a VW elektromos Golfja, amiből 32 darabot helyeztek üzembe. Sikeres piaci fogadtatásra lelt viszont a Renault autónak nem nagyon, hanem sokkal inkább fedett quadnak tekinthető Twizy modellje, amiből 1757 darabot adtak el az év első felében.
Tavaly mintegy kétezer villanyautót helyeztek üzembe Németországban, ebből azonban mindössze 100-at magánszemélyek. A német kormány 2020-ig egymillió elektromos autót tervez a német utakra.

Kiderült, hogy ki a rejtélyes lottónyertes, aki óriásplakátot vett az Oktogonon