Külső
Az i30 megjelenése végre izgalmas, a "folyékony szobrászat" formavilág ennek a modellnek is jól áll. Sportosabb és elegánsabb lett, miközben a külső méretei alig nőttek: két centiméterrel hosszabb, öt milliméterrel szélesebb és egy centiméterrel alacsonyabb elődjénél, de a 2650 mm-es tengelytávja nem változott. Feltűnőek a LED-es nappali fények, talán a hátulja sikerülhetett volna egy kicsit jobban, de így is karakteres.
Belső
A tervezői fantázia nem fogyott el a lámpáknál, így végre az utastér is izgalmas és stílusos. Bár nem minden anyag minősége kifogástalan, azért összességében mindenképpen nagy előrelépés az új belső, kellemes és minőségi hangulat járja át az utasteret. Nem csak külsőleg nőtt az i30, az utastér is tágasabb lett, több a tárolórekesz, és a csomagtartó 11 százalékkal nagyobb (378 liter). Kényelmes elöl (kicsit tán lehetnének keményebb tömésűek a cserébe kellően mélyre engedhető ülések), tágas hátul - rövidebb utat három felnőtt is bevállalhat (alig zavar be a kardánalagút). Az anyagminőség és a kidolgozás minőséginek tűnik, a műszerfal nagyon i40-es, komoly, átgondolt, könnyen kezelhető.
A teszt folytatását autós szakportálunkon, az Automobilon olvashatja!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!