Külső
A kecses, mindössze 0,26-os alaktényezőjű M35h limuzinban sokkal többen megnézik az embert, mint egy Audiban vagy egy Mercedesben. Ez az autó Magyarországon kuriózumnak számít, s nem mellesleg az egyik legszebb, legméltóságteljesebb japán cirkáló. 4945 milliméteres hosszával és 1,5 méteres magasságával tiszteletet parancsol, az autóstársak előzékenyek vele szemben. Egy kis frissességet elbírna ugyan még a forma, de így sem rossz, valóban nagyon stílusos.
Belső
Az utastér a 2,9 méteres tengelytávnak köszönhetően az egyik legtágasabb a kategóriában, a második sorban egyenesen fejedelmiek a körülmények. A bőrfotelekbe belesüpped az ember és pillanatok alatt el tud lazulni. Elöl érdekes módon kisebb méretűek a fotelek, mint várnánk, egy 190 centiméter magas sofőr már alacsonynak, kisméretűnek titulálná őket. Az M35h fényűzésben és a közérzetet javító, illetve kényeztető felszerelések tekintetében azonban az élvonalhoz tartozik. Gyönyörű, illatos és finom tapintású a bőrkárpit, igényes a kőrisfabetét, s a kezelőszervek kivitele is minőségi. Az ülés és a kormány kiszálláskor engedelmesen hátrahúzódik, az ülések fűthetők és szellőztethetők, van kormányfűtés, az automata légkondicionáló pedig tisztítja a levegőt és semlegesíti a szagokat. A műszerfal kialakítása egyedi és kifejezetten stílusos, átláthatósága azonban hagy kívánnivalót maga után. Eleinte keresgélni kell az alapfunkciókat és ki kell tapasztalni a multimédiás rendszer működését, aminek menet közben nem tanácsos nekiállni. Egy hátulütője van a hibrid meghajtásnak, mégpedig a villanymotort tápláló akkumulátor nagy helyigénye. Az M35h-ba lítium-ion telepet építettek, ami könnyebb és kisebb a régebbi típusú, elterjedtebb nikkel-metál-hidrid akkumulátoroknál, a csomagtartóból mégis elvesz 150 litert és lehetetlenné teszi annak bővítését. Ezt a kompromisszumot minden Infiniti M35h tulajdonosnak meg kell hoznia.
A teszt folytatását autós szakportálunkon, az Automobilon olvashatja!