Egyterű jellegű tanulmányt készített a BMW az 1-es sorozatból, az autó GT jelöléssel kerül majd piacra. Túl azon, hogy egy szokatlanul kerek formákkal operáló BMW-ről van szó (bár bizonyos értelemben így is jobban néz ki az új 1-esnél), az Active Tourer nem hátul, hanem elöl hajt.
Az egyterű 4350 milliméter hosszú, 1834 milliméter széles és 1560 milliméter magas, tengelytávolsága 2670 milliméter. A kabinban a BMW-től megszokott megoldásokkal találkozhatunk futurisztikus formába csomagolva, a megjelenést narancsszínű betétekkel dobták fel. Digitális műszerfalat és következő generációs head-up displayt kapott az autó, a tető üvegből készült, gombnyomásra sötétíthető.
Az új, elsőkerék-hajtású padlólemezre épülő autót 1,5 literes, duplaturbós benzinessel, elektromotorral, valamint lítium-ion akkumulátorral szerelték fel. A rendszer összteljesítménye több mint 190 lóerő 200 Nm-es csúcsnyomaték mellett, százra kevesebb mint nyolc másodperc alatt gyorsítja a tanulmányt. TIsztán elektromos hajtással 30 kilométert képes megtenni az autó, átlagfogyasztásnak 2,5 litert adott meg a BMW.
Itt a fronthajtású 1-es BMW
Párizsban mutatkozik be a BMW Concept Active Tourer, az 1-es GT előhírnöke.
2012. 09. 14. 8:43
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!