A hagyományos tanítási modelltől eltérő, a hátrányos helyzetű gyermekek felzárkózását segítő innovatív pedagógiai megoldások mérhetően segítenek a diákok teljesítményében a most záruló tanévben a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közoktatási intézményében – közölte a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.
A karitatív szervezet húsz közoktatási intézményt tart fenn,
iskolái és óvodái jellemzően nehéz helyzetű kistelepüléseken működnek, ahol a gyerekek felzárkóztatásához a hagyományos tanítástól eltérő, rugalmas és innovatív pedagógiai módszerek szükségesek.
– hangsúlyozták.
A szeretetszolgálat általános iskoláiban valamennyi felső tagozatos diák számára elérhetővé tették az egyénre szabott matematikaoktatást kínáló Matific programot. A tudásszint felmérése után a hiányosságok gyakorlására személyre szóló feladatsort kínáló program költségeit adományokból finanszírozta a karitatív szervezet, a kedvező tapasztalatok után pedig 1500 gyermeknek tette elérhetővé a rendszer használatát – ismertették.
Májusban a világ legnagyobb online matematikaversenyeként hirdetett megmérettetésre 426 hazai általános iskola nevezett be, ezen a Máltai Szeretetszolgálat tarnabodi iskolája a 23. helyen végzett, de a többi iskola is a mezőny első felébe került – jelezték.