„A MÁV-csoport integrációjával a vasúti, autóbuszos és HÉV személyszállítás egyesült, így naponta már ötvenezer járatot közlekedtetünk, és tízezer kollégánk dolgozik együtt, ez pedig jelentős logisztikai kihívás” – közölte Hegyi Zsolt, a vállalat vezérigazgatója a közösségi oldalán.
A vezérigazgató a videóhoz csatolt közleményben ismertette:
az országos haváriaközpont szerepe a járat- és utasforgalom lebonyolításában óriási és nélkülözhetetlen. Célja, hogy a haváriahelyzetekben feltartóztatott utasokat a lehető leggyorsabban továbbjuttassa, biztosítva, hogy mindenki mihamarabb célba érjen.
„A központ a nap 24 órájában, heti hét napon keresztül működik, és az üzemirányító központok összefogásával, valamint a közlekedési szolgáltatások folyamatos ellenőrzésével biztosítja szolgáltatásaink zökkenőmentes működését” – tudatta Hegyi Zsolt.
Ez hozzájárul ahhoz a célkitűzésünkhöz, hogy Magyarországon bárki bizalommal vegye igénybe a közösségi közlekedést, mert biztos lehet benne, hogy célba ér
– hangoztatta Hegyi Zsolt.