Kütyük nélkül idegesek a nyaralók

Az Intel az utazás és a technológia kapcsolatát illető felhasználói attitűdöt igyekezett feltárni, amiből kiderült, hogy a nyaralók idegességet éreznek, ha nincs velük a mobiltelefonjuk, és dühösek, ha nem tudják feltölteni a lemerülőben lévő készüléket.

Meixner Zoltán
2012. 06. 21. 6:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az amerikai utazók körében végzett felmérésből az is kiderül, hogy idegesekké válnak, ha valaki rápillant az eszközük kijelzőjére, mert az adataikat féltik. A TNS segítségével készített „Tech Norms for Travelers” című vizsgálat felfedte, hogy az utazók mély érzelmi kötődésben vannak mobil eszközeikkel. A kapcsolat olyan szoros, hogy a felhasználó nyugodtabbnak és sokkal kevésbé stresszesnek érzi magát amikor hozzáfér ezekhez az eszközökhöz a vakációja alatt is.

Forrás: Intel

Az amerikai utazók 44 százaléka bevallotta, hogy ideges, ha a kütyük nélkül kell utaznia, míg a 18 és 29 év közötti korosztály tagjainak 87 százaléka boldogabb ha a mobileszközével együtt utazhat. A kutatás szerint egy ilyen eszköz elvesztése nagyobb stresszt okoz, mintha a karikagyűrűjük tűnt volna el (77 százalék 55 ellenében).

Az utazók hosszú ideig fent lógnak a hálón. A válaszadók 46 százaléka és a 18-29 éves korosztály 63 százaléka bevallotta, hogy legalább olyan fontos neki az eszközeinek feltöltése, mint a személyes komfort vagy higiéné.

Nagyon idegesítőnek találják továbbá a többi utazó kukkolási hajlamát, amikor belenéznek a képernyőjük tartalmába. De legalább ennyire idegesíti őket, ha mások illetlen tartalmat nézegetnek a mobileszközükön. Az utazók majd harmada jelezte, hogy valaki megpróbálta meglesni, hogy mi van a képernyőjükön.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.