A Sex and the City második évadának egy bizonyos része ugrik be a kezdeményezésről, amelynek során a Showroom R9 két alapítója, Abodi Dóra és Mojzes Dóra immáron második alkalommal a hazai kulturális élet – a zenei és divatszcéna – szereplőinek segítségével vonultatja fel legújabb kollekcióit. Az ötlet nagyon tetszik, mert sokkal közelebb hozza a divatot, mint a hideg lookbook fotók vagy a korántsem átlagos testalkatú modellekkel készült kampánysorozatok. A szigorú értelemben vett „real people” csapatba talán kevésbé illő énekesek – Tóth Vera, Kozma Orsi, Pásztor Anna – mellett helyet kaptak stylistok, fotósok, illetve újságírók/bloggerek is – például Szűcs Péter, Vajda-Mihályi Zsuzsa és Ágh Marina –, utóbbiakkal már könnyebb azonosulnom. (Erre néhány év múlva visszatérhetünk – és ezennel megragadnám az alkalmat, hogy jelentőségteljesen kikacsintsak a sorok mögül).
A Day&Night alcímre hallgató sorozatban látható ruhák többségét már ismerhetitek, Abodi Dóra kollekciójáról itt, Mojzes Dóráéról pedig itt találhattok hosszabb beszámolót. A fotók Bálint Barna, míg a frizurák – és nem mellesleg a grafikai megvalósítás – Abodi Dóra kezét dicsérik.
A végére még egy jó hír: ha a Facebookon rajongója vagy a Showroom R9-nek, akkor május 14 és 25 között 15 százalék kedvezménnyel vásárolhatod meg a tavaszi-nyári Dora Mojzes- és Dora Abodi-kollekció darabjait. A kedvezmény a táskákra nem vonatkozik.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!