Új ötlettel állt elő az aktív felhasználók számának csökkenésével küzdő Facebook a népszerűségének fokozására, egy nyilvános teszt keretében a héten lehetővé tette egyes felhasználók számára, hogy hozzáadjanak legfeljebb négy további felhasználói profilt a normál fiókjukhoz. Ez végső soron olyan, mintha öt külön regisztrációval rendelkeznének a szolgáltatásban.
Az extra profilok esetében nem kötelező a valódi név használata, mindegyik profil egyedi hírfolyammal rendelkezik, a felhasználók bármikor átválthatnak pár kattintással vagy koppintással a profilok között. Az elképzelés lényege, hogy a különféle profilokat eltérő célokra használhatnák a facebookozók, például az egyikben fókuszálhatnának a családtagokkal és barátokkal való kapcsolattartásra, a másikat professzionális jellegű kommunikációra hasznosíthatnák, a harmadikat pedig specializálhatnák az érdeklődés köreikkel kapcsolatos tevékenységek végzésére.