Egységes arculatot kapnak a magyar borok

Új, egységes arculatot kapnak a magyar borok a Nemzeti Bormarketing Program keretében.

kn
2013. 04. 12. 9:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing-vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása.

Az MT Zrt. a magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi elemeket használja kül- és belföldön egyaránt. A társaság célja, hogy a „Magyar bor”, illetve a „Wines of Hungary” vizuális azonosítójegyeit minden kommunikációs rendszerben bevezesse és megismertesse.

A magyar borszektor számára rendkívül fontos, hogy az ágazat következetesen alkalmazzon egy integráló erővel rendelkező jelképrendszert. Ez az erős piaci és marketingtényező nagyban hozzájárulhat a magyar bor pozicionálásához, elismertségéhez – hangsúlyozza a társaság.

Az agrármarketing-vezérigazgatóság a Bor.hu honlapon elérhetővé tette a teljes arculati kézikönyvet. Az arculati elemeket kérésre nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítják. Az erre vonatkozó igényeket az [email protected] címre küldött levélben lehet jelezni, megjelölve a kért arculati elemeket.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.