A Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing-vezérigazgatóságának feladata, hogy marketingeszközökkel aktívan hozzájáruljon a hazai agrárium termékeinek piacra jutásához, valamint támogassa azok értékesítését. Ennek kiemelt eszköze a magyar bor arculatának kialakítása, alkalmazásainak bemutatása.
Az MT Zrt. a magyar bor arculati kézikönyvében meghatározott formai és tartalmi elemeket használja kül- és belföldön egyaránt. A társaság célja, hogy a „Magyar bor”, illetve a „Wines of Hungary” vizuális azonosítójegyeit minden kommunikációs rendszerben bevezesse és megismertesse.
A magyar borszektor számára rendkívül fontos, hogy az ágazat következetesen alkalmazzon egy integráló erővel rendelkező jelképrendszert. Ez az erős piaci és marketingtényező nagyban hozzájárulhat a magyar bor pozicionálásához, elismertségéhez – hangsúlyozza a társaság.
Az agrármarketing-vezérigazgatóság a Bor.hu honlapon elérhetővé tette a teljes arculati kézikönyvet. Az arculati elemeket kérésre nyomdai felhasználásra alkalmas méretekben is biztosítják. Az erre vonatkozó igényeket az [email protected] címre küldött levélben lehet jelezni, megjelölve a kért arculati elemeket.