Startol a krumplicsata: összecsapott a két gyorsétterem

A hamburgerláncok is igyekeznek felvenni harcot: kevesebb kalóriát tartalmazó hasábburgonyát dobtak piacra.

kn
2013. 09. 25. 13:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A cég amerikai gyorséttermeinek kínálatában a héten jelenik meg az elégedettség (satisfaction) és a sült burgonya (fries) angol elnevezésének ötvözésével „satisfries” néven bevezetett termék. Egy hétdekás satisfries csomag 6,3 gramm zsiradékot és 150,5 kalóriát tartalmaz, szemben a rivális hasonló kiszerelésű rósejbnijének 11,2 grammnyi zsiradékával és 226,8 kalóriájával.

Az új termékkel előrukkoló hamburgerlánc – a reklámkampányból kimaradt alkalmazottak által helyenként egyelőre csak redős krumpliként emlegetett – statisfries mellett továbbra is megtartja kínálatában hagyományos sültburgonyáját, amely 25 százalékkal kalóriadúsabb és egyharmaddal zsírosabb az új terméknél. Az újdonság Manhattanben 10 centtel drágább a klasszikus változatnál.

A konkurens cég az új termékére reagálva közleményt adott ki, amely szerint a cég által kiszolgált napi 69 millió vendég szereti az éttermeiben kapható „ikonikus” és „világhírű” süt krumplit, ezért továbbra is arra összpontosít.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.