A cég amerikai gyorséttermeinek kínálatában a héten jelenik meg az elégedettség (satisfaction) és a sült burgonya (fries) angol elnevezésének ötvözésével „satisfries” néven bevezetett termék. Egy hétdekás satisfries csomag 6,3 gramm zsiradékot és 150,5 kalóriát tartalmaz, szemben a rivális hasonló kiszerelésű rósejbnijének 11,2 grammnyi zsiradékával és 226,8 kalóriájával.
Az új termékkel előrukkoló hamburgerlánc – a reklámkampányból kimaradt alkalmazottak által helyenként egyelőre csak redős krumpliként emlegetett – statisfries mellett továbbra is megtartja kínálatában hagyományos sültburgonyáját, amely 25 százalékkal kalóriadúsabb és egyharmaddal zsírosabb az új terméknél. Az újdonság Manhattanben 10 centtel drágább a klasszikus változatnál.
A konkurens cég az új termékére reagálva közleményt adott ki, amely szerint a cég által kiszolgált napi 69 millió vendég szereti az éttermeiben kapható „ikonikus” és „világhírű” süt krumplit, ezért továbbra is arra összpontosít.